HOME  >  L&D DIGITAL SKILLS  >  SHORT PROGRAMS 

Designing for Adaptive Learning Programs

How do we move from „one size fits all” training to one tailored to each individual learner and context? How do we build large-scale programs capable of adapting to each person’s needs in real time based on data rather than opinion or tradition? How do we approach and integrate new A.I. technologies into our work processes – how much is panic, how much is fashion, what is actually useful?

#DigitalLearning

Online training – 4 hours

Practice on generic projects

Resources & practices

Target audience and benefits

This short training program is dedicated to trainers and instructional designers. Its aim is to equip you with the key knowledge and perspectives needed to understand the mechanics of mass customisation.

In this short course you will acquire the following:

  • an understanding of how the course development process changes when we want them to be adaptive: how do we develop content and activities that allow a variety of learning pathways to be configured?
  • what does an adaptive learning program architecture look like and how does it differ from a traditional one-size-fits-all?
  • how do we choose the right technology for the implementation and ongoing evaluation of adaptive programs? Are there affordable options?

Acest program de instruire de scurtă durată se adresează trainerilor și designerilor de curs și experiențe de învățare. Scopul lui este de a vă înzestra cu cunoștințele și perspectivele cheie necesare înțelegerii mecanismului personalizării de masă, adică al personalizării scalabile.

În acest curs scurt veți dobândi următoarele:

  • o înțelegere a modului în care procesul de dezvoltare a cursurilor se schimbă atunci când le dorim adaptive: cum dezvoltăm conținuturi și activități care permit configurarea unei varietăți de planuri și parcursuri de învățare?
  • cum arată arhitectura unui program adaptiv și cu ce diferă de unul tradițional de tip „one size fits all”?
  • cum alegem tehnologia potrivită implementării și evaluării continue a programelor adaptive? Există opțiuni accesibile ca și cost?

Businesswoman using tablet

Agenda and program content

Duration: 2 online sessions of 2 hours each, separated by a 15-minute break.

Methodology: it alternates explanations and examples with practice on generic projects and moments of collaborative reflection.

Platform: Zoom Meetings for live sessions. Additionally, participants receive access to a dedicated group in the Learn@E-Campus platform where they have at their disposal the program content, resources, and support from fellow students.

Group: a maximum of 12-15 people to ensure an optimal level of interactivity and collaboration.

Here is the content and activities of the program, ordered according to the different impact areas targeted:

    MINDSET      

Perspectiva personalizării de masă

Abordările de tip „one size fits all” și librăriile vaste de resurse puse la dispoziția cursanților oferă un nivel scăzut de implicare a acestora și de impact în dezvoltarea competențelor. Programele adaptive de instruire rezolvă această problemă. 

  • psihologia învățării – ce nevoi resimt cursanții în diferitele scenarii și obiective de învățare; unde și cum au nevoie de un parcurs personalizat și de suport 1 la 1?
  • ce mentalitate a trainerului presupun programele adaptive? De la focusul pe programe și grupe de curs la cel pe cursanți și specificitățile lor individuale.
  • principiile gândirii „multi-parcurs” – obișnuirea cu modularizarea conținuturilor și a activităților pentru a permite un nivel mai ridicat de diversitate.

    CUNOȘTINȚE      

Practici utile în modularizarea conținuturilor 

Practici relevante și de impact în dezvoltarea modulară a programelor digitale de instruire. Alinierea conținuturilor, metodelor de livrare și a nivelului de dificultate la specificul fiecărui cursant implicat în program. 

  • Înțelegerea diferitelor dimensiuni ale personalizării instruirii
  • familiarizarea cu profilarea psihologică a participanților
  • relația între Learner Persona Audit, Training Needs Analysis și Training Needs Assessment
  • familiarizarea cu I.D. Matrix și cu procesul de Instructional Design dedicat programelor și sistemelor adaptive de instruire
  • înțelegerea cadrului tehnologic util implementării parcursurilor adaptive de învățare în companii

    PRACTICĂ      

Acomodarea cu practicile de lucru

Exersare colaborativă pe proiecte generice, cu feedback din partea trainerului și a colegilor de grupă. Veți deprinde premisele competențelor pe care le veți putea apoi exersa singuri. 

  • exerciții de reflecție colaborativă – analiza unor scenarii de instruire adaptive în contexte specifice date
  • lucrul pe un proiect generic – ordonarea unor parcursuri de învățare adaptive propuse de E-Campus

    TEHNOLOGIE      

Exemple de tehnologii relevante

În acest program vă veți familiariza cu funcționalitățile tehnice utile implementării programelor adaptive de instruire. Vom parcurge împreună și câteva exemple de aplicații și platforme online.

  • Funcționalități adaptive ale aplicațiilor de e-learning authoring
  • Exemple de funcționalități adaptive ale platformelor LMS
  • Studii de caz EdTech: Edyoucated, Sana, Learn@E-Campus

    COMUNITATE      

Proporția optimă de colaborare și suport

La înscrierea în program veți primi acces în platforma Learn@E-Campus, un spațiu colaborativ de lucru și învățare. Ce veți găsi aici:

  • resursele și materialele cursului pentru studiu și reamintire
  • spații dedicate discuției și colaborării cu colegii
  • suport din partea trainerului în perioada sesiunii de curs
  • știri, articole și evenimente ale comunității L&D E-Campus

Trainer of the program

Petre Bica – Senior Digital Learning Consultant

@ The Learning Distillery, Luxembourg

@ E-Campus, Romania

Over 15 years of local and international experience in the design and production of digital learning experiences. He trained over 2000 L&D professionals in the various Digital Learning skills associated with their role. He is passionate about technology and innovation in the way people learn.

„Training and learning need more than ever to be perceived as personal, as tailored to the individual needs and preferences of learners. The current challenge for L&D functions is to do this in an agile and scalable way.”

Petre Bica– Senior Digital Learning Consultant

@ The Learning Distillery, Luxembourg

@ E-Campus, România

Peste 15 ani de experiență locală și internațională în designul și producția experiențelor de învățare digitale. A instruit mai bine de 2000 de profesioniști L&D în diferitele competențe de Digital Learning asociate rolului lor. Pasionat de tehnologie și inovație în modul în care oamenii învață. 

„Practicile de realizare a tutorialelor IT propuse de acest program au fost validate și recunoscute internațional pentru ingeniozitatea lor și pentru îmbunătățirile pe care le aduc domeniului. Vă puteți familiariza cu ele rapid în acest program intensiv.”

Instance 1

Cost of the program

480 RON   / person

A short, intensive and affordable open training program.

4 hours in 2 online sessions with a break in between.

  • Training & support – 4 hours 
  • Knowledge, practices, tools
  • Materials and learning resources
  • Access to Learn@EC platform
  • Access to our L&D community

Stay in touch with us

Subscribe to our news feed and notifications to be the first to know about new articles, projects, video content and events.

>