HOME > LIBRĂRIE PROGRAME > SALES
Digital Selling Skills
În noul context postpandemic, competențele clasice ale echipei de vânzări trebuie revizitate dintr-o perspectivă digitală mai bine adaptată provocărilor. Cum folosești tehnologia și rețelele online pentru a prospecta piața și a-ți îmbogăți lista de contacte? Cum poți obține suficiente întâlniri într-o lume cu oameni din ce în ce mai ocupați și stresați? Cum derulezi discuțiile de vânzare online și cum îți adaptezi procesul la provocările mediului virtual?
#digitalselling
5 module, 3 instrumente
3 exerciții, forum, proiecte
10 EUR + TVA / pers. / 3 luni
Public țintă și obiective

Echipa de vânzări a companiei.
În funcție de modulele parcurse din acest program, de timpul alocat lor și de asistența avută la dispoziție, participanții vor deprinde următoarele:
Toți angajații companiei, indiferent de rolul și atribuțiunile lor zilnice. În funcție de modulele parcurse din acest program, de timpul alocat lor și de asistența avută la dispoziție, participanții vor deprinde următoarele:
Conținut program
Curricula program
Click pentru descărcare
Conținutul programului este actualizat continuu în funcție de nevoile companiilor client și ale pieței. Puteți parcurge aici cea mai recentă versiune a sa.
1. O lume digitalizată are nevoie de vânzători digitali
2. Noi practici digitale de prospectare a pieței
3. Alegerea tehnologiei și pregătirea întâlnirilor de vânzare virtuale
4. Derularea și facilitarea discuțiilor cu clienții
5. Elevator Pitch - rafinarea discursului de vânzare
Studii de caz și situații diverse specifice industriilor
Bune practici și interviuri cu experți și practicieni
Conținutul programului este actualizat continuu în funcție de nevoile companiilor client și ale pieței. Puteți parcurge aici cea mai recentă versiune a sa.
1. O lume digitalizată are nevoie de vânzători digitali
2. Noi practici digitale de prospectare a pieței
3. Alegerea tehnologiei și pregătirea întâlnirilor de vânzare virtuale
4. Derularea și facilitarea discuțiilor cu clienții
5. Elevator Pitch - rafinarea discursului de vânzare
Studii de caz și situații diverse specifice industriilor
Bune practici și interviuri cu experți și practicieni
Pași și scenarii de parcurgere

1.
ACCES
Participanții vor primi pe email datele de acces în platforma Learn@. Se autentifică și își personalizează profilul.

2.
STUDIU
Vor parcurge filmele educaționale, resursele și exercițiile. Pot comunica și lucra în platformă cu ceilalți colegi de grupă.

3.
PRACTICĂ
Vor aplica pe propria lor situație în proiecte configurate și derulate în Learn@, individual și/sau colaborativ.

4.
ASISTENȚĂ
Parcurgere individuală sau în grupe, fără asistență sau asistată intern ori de către trainerii E-Campus.