Digital Selling Skills

În noul context postpandemic, competențele clasice ale echipei de vânzări trebuie revizitate dintr-o perspectivă digitală mai bine adaptată provocărilor. Cum folosești tehnologia și rețelele online pentru a prospecta piața și a-ți îmbogăți lista de contacte? Cum poți obține suficiente întâlniri într-o lume cu oameni din ce în ce mai ocupați și stresați? Cum derulezi discuțiile de vânzare online și cum îți adaptezi procesul la provocările mediului virtual?

#digitalselling

5 module, 3 instrumente

3 exerciții, forum, proiecte

10 EUR + TVA / pers. / 3 luni

Public țintă și obiective

Echipa de vânzări a companiei.

În funcție de modulele parcurse din acest  program, de timpul alocat lor și de asistența avută la dispoziție, participanții vor deprinde următoarele:

  • vor înțelege noua dimensiune digitală a rolului de vânzător și provocările ei
  • își vor însuși noi practici și instrumente de prospectare a pieței
  • vor învăța cum să aleagă tehnologia potrivită și să pregătească discuțiile 
  • vor deprinde lucrul cu o structură de facilitare a întâlnirilor virtuale de vânzare
  • își vor rafina discursul exersând cu tehnica "Elevator Pitch".

Toți angajații companiei, indiferent de rolul și atribuțiunile lor zilnice. În funcție de modulele parcurse din acest program, de timpul alocat lor și de asistența avută la dispoziție, participanții vor deprinde următoarele:

  • vor înțelege noua dimensiune digitală a rolului de vânzător și provocările ei
  • își vor însuși noi practici și instrumente de prospectare a pieței
  • vor învăța cum să aleagă tehnologia potrivită și să pregătească discuțiile 
  • vor deprinde lucrul cu o structură de facilitare a întâlnirilor virtuale de vânzare
  • își vor rafina discursul exersând cu tehnica "Elevator Pitch".

Conținut program

Curricula program

Click pentru descărcare

Conținutul programului este actualizat continuu în funcție de nevoile companiilor client și ale pieței. Puteți parcurge aici cea mai recentă versiune a sa. 

MINDSET

1. O lume digitalizată are nevoie de vânzători digitali

SKILLSET & TOOLSET

2. Noi practici digitale de prospectare a pieței

3. Alegerea tehnologiei și pregătirea întâlnirilor de vânzare virtuale

4. Derularea și facilitarea discuțiilor cu clienții

5. Elevator Pitch - rafinarea discursului de vânzare

CASE STUDIES

Studii de caz și situații diverse specifice industriilor

Bune practici și interviuri cu experți și practicieni

Conținutul programului este actualizat continuu în funcție de nevoile companiilor client și ale pieței. Puteți parcurge aici cea mai recentă versiune a sa. 

MINDSET

1. O lume digitalizată are nevoie de vânzători digitali

SKILLSET & TOOLSET

2. Noi practici digitale de prospectare a pieței

3. Alegerea tehnologiei și pregătirea întâlnirilor de vânzare virtuale

4. Derularea și facilitarea discuțiilor cu clienții

5. Elevator Pitch - rafinarea discursului de vânzare

CASE STUDIES

Studii de caz și situații diverse specifice industriilor

Bune practici și interviuri cu experți și practicieni

Pași și scenarii de parcurgere

1.

ACCES

Participanții vor primi pe email datele de acces în platforma Learn@. Se autentifică și își personalizează profilul.

2.

STUDIU

Vor parcurge filmele educaționale, resursele și exercițiile. Pot comunica și lucra în platformă cu ceilalți colegi de grupă.

3.

PRACTICĂ

Vor aplica pe propria lor situație în proiecte configurate și derulate în Learn@, individual și/sau colaborativ.

4.

ASISTENȚĂ

Parcurgere individuală sau în grupe, fără asistență sau asistată intern ori de către trainerii E-Campus.

>