HOME > LIBRĂRIE PROGRAME > FUTURE SKILLS
Digital Transformation
Transformarea digitală este poate una dintre cele mai acute priorități ale companiilor și, în egală măsură, una dintre cele mai mari provocări. Viteza și complexitatea mediului modern de business au dus incertitudinea și nevoia de inovație disruptivă la cote fără precedent. Ce este transformarea digitală și ce presupune ea? Care sunt principalele capcane de evitat în design și implementare? Cum putem anticipa sau chiar genera schimbările din industria în care activăm și să fim cu câțiva pași în fața concurenței?
#innovation
5 module, 4 instrumente
4 exerciții, 4 teste și forum
10 EUR + TVA / pers. / 3 luni
Public țintă și obiective

Manageri, project manageri, coordonatori, specialiști seniori și, la nivel de acomodare generală cu subiectul, orice angajat al companiei.
Acest microprogram de instruire este o introducere în topicul transformării digitale. Scopul lui este de a oferi o imagine de ansamblu și o înțelegere unitară tuturor angajaților.
Acest microprogram de instruire este o introducere în topicul transformării digitale. Scopul lui este de a oferi o imagine de ansamblu și o înțelegere unitară tuturor angajaților.
Conținut program
Curricula program
Click pentru descărcare
Conținutul programului este actualizat continuu în funcție de nevoile companiilor client și ale pieței. Puteți parcurge aici cea mai recentă versiune a sa.
O viziune holistică asupra transformării digitale: de ce abordările axate exclusiv pe o zonă sau o funcțiune organizațională nu sunt suficiente? Cu ce ar fi bine să începem, de ce capcane și riscuri să ținem cont? Tipurile de transformare digitală.
1. Transformarea digitală a proceselor de business: ce este? Câteva exemple. Nou și vechi în acest trend. Demitizarea unor termeni: Bid Data Analytics, APIs, Machine Learning, Artificial Intelligence, Robotic Process Automation.
2. Tranformarea digitală a modelului de business: inovarea modului în care compania oferă valoare clienților săi. Noi moduri de furnizare a serviciilor și de taxare a acestora, modalități diferite de acordare a suportului cu ajutorul tehnologiei (ex.: telemedicina) ș.a.
3. Diversificarea domeniilor de activitate prin inovație: noile tehnologii redefinesc constant produsele și serviciile, eliminând de multe ori limitele tradiționale dintre diferitele industrii. Ex.: telecom - energie - servicii financiare.
4. Transformarea la nivel de cultură și competențe digitale de lucru - Digital Readiness, Digital Learning Readiness, autonomie și o cultură a experimentării, a rezolvării de probleme prin noi modalități și tehnologii. Curiozitate și apetit în a testa cele mai noi idei și soluții.
Studii de caz și situații diverse specifice industriilor
Bune practici și interviuri cu experți și practicieni
Conținutul programului este actualizat continuu în funcție de nevoile companiilor client și ale pieței. Puteți parcurge aici cea mai recentă versiune a sa.
O viziune holistică asupra transformării digitale: de ce abordările axate exclusiv pe o zonă sau o funcțiune organizațională nu sunt suficiente? Cu ce ar fi bine să începem, de ce capcane și riscuri să ținem cont? Tipurile de transformare digitală.
1. Transformarea digitală a proceselor de business: ce este? Câteva exemple. Nou și vechi în acest trend. Demitizarea unor termeni: Bid Data Analytics, APIs, Machine Learning, Artificial Intelligence, Robotic Process Automation.
2. Tranformarea digitală a modelului de business: inovarea modului în care compania oferă valoare clienților săi. Noi moduri de furnizare a serviciilor și de taxare a acestora, modalități diferite de acordare a suportului cu ajutorul tehnologiei (ex.: telemedicina) ș.a.
3. Diversificarea domeniilor de activitate prin inovație: noile tehnologii redefinesc constant produsele și serviciile, eliminând de multe ori limitele tradiționale dintre diferitele industrii. Ex.: telecom - energie - servicii financiare.
4. Transformarea la nivel de cultură și competențe digitale de lucru - Digital Readiness, Digital Learning Readiness, autonomie și o cultură a experimentării, a rezolvării de probleme prin noi modalități și tehnologii. Curiozitate și apetit în a testa cele mai noi idei și soluții.
Studii de caz și situații diverse specifice industriilor
Bune practici și interviuri cu experți și practicieni
Pași și scenarii de parcurgere

1.
ACCES
Participanții vor primi pe email datele de acces în platforma Learn@. Se autentifică și își personalizează profilul.

2.
STUDIU
Vor parcurge filmele educaționale, resursele și exercițiile. Pot comunica și lucra în platformă cu ceilalți colegi de grupă.

3.
PRACTICĂ
Vor aplica pe propria lor situație în proiecte configurate și derulate în Learn@, individual și/sau colaborativ.

4.
ASISTENȚĂ
Parcurgere individuală sau în grupe, fără asistență sau asistată intern ori de către trainerii E-Campus.