Practici de marketing dedicate activității de L&D
O zonă cu un potențial mare de îmbunătățire în activitatea profesioniștilor L&D este înțelegerea profilului psihologic al audienței pentru a construi experiențe de învățare aliniate și personalizate. De asemenea, o mai bună promovare și comunicare a programelor de instruire ar fi de mare ajutor în creșterea nivelului de angajament.
#DigitalLearning
Instruire online - 4 ore
Lucru pe proiecte generice
Resurse și recomandări
URMĂTORUL CURS
Cursul s-a încheiat. Pregătim acum următoarea sesiune.
Open | Sesiune online | 4 ore | Nivel introductiv

Public țintă și beneficii

Acest program de scurtă durată se adresează membrilor echipei L&D, HR și comunicatorilor interni. Scopul lui este de a vă înzestra cu câteva practici cheie importate din marketing și comunicare pentru a facilita un nivel crescut de relevanță a instuirii și de angajament al cursanților.
În acest curs scurt veți dobândi următoarele:
Acest program de scurtă durată se adresează membrilor echipei L&D, HR și comunicatorilor interni. Scopul lui este de a vă înzestra cu câteva practici cheie importate din marketing și comunicare pentru a facilita un nivel crescut de relevanță a instuirii și de angajament al cursanților.
În acest curs scurt veți dobândi următoarele:

Agenda și conținutul programului
Durata: 2 sesiuni online de 2 ore fiecare, despărțite de o pauză de 15 minute.
Metode de lucru: alternează explicațiile și exemplele cu practica pe proiecte generice și momente de reflecție colaborativă.
Platforme: Zoom Meetings pentru sesiunile live. Suplimentar, participanții primesc acces la un grup dedicat în platforma de învățare Learn@E-Campus unde vor avea la dispoziție conținuturile și resursele programului și suportul colegilor de curs.
Grupă: maxim 12-15 persoane, pentru a asigura un nivel optim de interactivitate și colaborare.
Iată conținutul și activitățile programului, ordonate după diferitele zone de impact vizate:
MINDSET
Gândirea orientată către client/cursant
Un element esențial al activității de marketing care poate fi de un real ajutor în L&D este cunoașterea audienței și organizarea mesajului și a comunicării în jurul specificităților acesteia.
CUNOȘTINȚE
Facilitarea unui angajament crescut
Regăsiți aici bagajul optim de cunoștințe util reorganizării modului în care realizați comunicarea și promovarea programelor de instruire în companie.
PRACTICĂ
Lucrul cu un plan de comunicare și promovare
În acest program de scurtă durată, vă veți familiariza cu principalele practici de lucru importate din activitatea de marketing și promovare pentru a crește nivelul de angajament al cursanților.
TEHNOLOGIE
Exemple de tehnologii relevante
În acest program vă veți familiariza cu următoarele instrumente:
COMUNITATE
Proporția optimă de colaborare și suport
La înscrierea în program veți primi acces în platforma Learn@E-Campus, un spațiu colaborativ de lucru și învățare. Ce veți găsi aici:

Trainerul programului

Petre Bica - Senior Digital Learning Consultant
@ The Learning Distillery, Luxembourg
@ E-Campus, România
Peste 15 ani de experiență locală și internațională în designul și producția experiențelor de învățare digitale. A instruit mai bine de 2000 de profesioniști L&D în diferitele competențe de Digital Learning asociate rolului lor. Pasionat de tehnologie și inovație în modul în care oamenii învață.
"Foarte probabil, dacă filmele artistice și experiențele de entertainment ar fi promovate precum sunt în acest moment programele de instruire din companii, lumea ar fi un loc foarte plictisitor. De ce nu am prelua aceste tehnici din industrii care le-au consacrat deja pentru a ne servi de ele în L&D?"

Petre Bica - Senior Digital Learning Consultant
@ The Learning Distillery, Luxembourg
@ E-Campus, România
Peste 15 ani de experiență locală și internațională în designul și producția experiențelor de învățare digitale. A instruit mai bine de 2000 de profesioniști L&D în diferitele competențe de Digital Learning asociate rolului lor. Pasionat de tehnologie și inovație în modul în care oamenii învață.
"Foarte probabil, dacă filmele artistice și experiențele de entertainment ar fi promovate precum sunt programele de instruire din companii, lumea ar fi un loc foarte plictisitor. De ce nu am prelua aceste tehnici din industrii care le-au consacrat deja pentru a ne servi de ele în L&D?"
Costul programului
480 RON / persoană
Un program open de formare, scurt, intensiv și accesibil.
4 ore dispuse în 2 sesiuni online cu pauză între ele.

URMĂTORUL CURS
Cursul s-a încheiat. Pregătim acum următoarea sesiune.
Open | Sesiune online | 4 ore | Nivel introductiv

Stai în contact cu noi
Abonează-te la fluxul nostru de știri și notificări pentru a afla primul de noile articole, proiecte, conținuturi video și evenimente.