Practici de marketing dedicate activității de L&D

O zonă cu un potențial mare de îmbunătățire în activitatea profesioniștilor L&D este înțelegerea profilului psihologic al audienței pentru a construi experiențe de învățare aliniate și personalizate. De asemenea, o mai bună promovare și comunicare a programelor de instruire ar fi de mare ajutor în creșterea nivelului de angajament.

#DigitalLearning

Instruire online - 4 ore

Lucru pe proiecte generice

Resurse și recomandări

   URMĂTORUL CURS   

Miercuri, 8 mai 2024, 10.00 - 14.15

Open | Sesiune online | 4 ore | Nivel introductiv

119
DAYS
:
 
19
HOURS
:
 
30
MIN
:
 
31
SEC

You missed out!

Public țintă și beneficii

Acest program de scurtă durată se adresează membrilor echipei L&D, HR și comunicatorilor interni. Scopul lui este de a vă înzestra cu câteva practici cheie importate din marketing și comunicare pentru a facilita un nivel crescut de relevanță a instuirii și de angajament al cursanților. 

În acest curs scurt veți dobândi următoarele: 

  • acomodarea cu profilarea psihologică a participanților pentru o mai bună înțelegere a audienței activității de instruire
  • practici eficiente de comunicare și promovare a programelor de instruire și a campaniilor de învățare
  • maximizarea ROI - tehnici de prezentare a valorii adăugate de programele de formare, implicare a diferiților stakeholders și de asigurare a resurselor pentru inițiativele viitoare


Acest program de scurtă durată se adresează membrilor echipei L&D, HR și comunicatorilor interni. Scopul lui este de a vă înzestra cu câteva practici cheie importate din marketing și comunicare pentru a facilita un nivel crescut de relevanță a instuirii și de angajament al cursanților.

În acest curs scurt veți dobândi următoarele:

  • acomodarea cu profilarea psihologică a participanților pentru o mai bună înțelegere a audienței activității de instruire
  • practici eficiente de comunicare și promovare a programelor de instruire și a campaniilor de învățare
  • maximizarea ROI - tehnici de prezentare a valorii adăugate de programele de formare, implicare a diferiților stakeholders și de asigurare a resurselor pentru inițiativele viitoare

Agenda și conținutul programului

Durata: 2 sesiuni online de 2 ore fiecare, despărțite de o pauză de 15 minute. 

Metode de lucru: alternează explicațiile și exemplele cu practica pe proiecte generice și momente de reflecție colaborativă.  

Platforme: Zoom Meetings pentru sesiunile live. Suplimentar, participanții primesc acces la un grup dedicat în platforma de învățare Learn@E-Campus unde vor avea la dispoziție conținuturile și resursele programului și suportul colegilor de curs.

Grupă: maxim 12-15 persoane, pentru a asigura un nivel optim de interactivitate și colaborare.

Iată conținutul și activitățile programului, ordonate după diferitele zone de impact vizate: 

    MINDSET      

Gândirea orientată către client/cursant

Un element esențial al activității de marketing care poate fi de un real ajutor în L&D este cunoașterea audienței și organizarea mesajului și a comunicării în jurul specificităților acesteia. 

  • perspectiva de marketer - ce putem împrumuta și ce ne poate fi de folos în activitatea de L&D?
  • concentrarea pe client - ce înseamnă în L&D?
  • rămânerea în contact permanent cu "clientul intern" și înțelegerea în profunzime a acestuia

    CUNOȘTINȚE      

Facilitarea unui angajament crescut

Regăsiți aici bagajul optim de cunoștințe util reorganizării modului în care realizați comunicarea și promovarea programelor de instruire în companie.

  • o privire comparativă a modului în care este realizată comunicarea și relația cu clientul în marketing și a zonelor similare de îmbunătățit în L&D
  • Learner Personas Audit - profilarea psihologică a cursanților pentru completarea datelor analizei nevoilor de training
  • realizarea și implementarea unui plan de comunicare de marketing adaptat activității de L&D
  • desfășurarea campaniilor de învățare și luarea deciziilor bazate pe datele colectate de la cursanți
  • maximizarea ROI (Return on Investment) - punerea în valoare a impactului instruirii și gestionarea angajamentului stakeholder-ilor principali 

    PRACTICĂ      

Lucrul cu un plan de comunicare și promovare

În acest program de scurtă durată, vă veți familiariza cu principalele practici de lucru importate din activitatea de marketing și promovare pentru a crește nivelul de angajament al cursanților. 

  • exerciții de reflecție colaborativă - analiza unor campanii de marketing adaptate activităților L&D propuse de E-Campus
  • lucrul pe un proiect generic - realizarea unui plan de comunicare pentru un program hibrid de onboarding propus de echipa E-Campus

    TEHNOLOGIE      

Exemple de tehnologii relevante

În acest program vă veți familiariza cu următoarele instrumente:

  • funcționalități tehnice de centralizare a datelor de utilizare și a celor cu privire la profilul psihologic al cursanților  
  • aplicații și platforme utile promovării programelor de instruire și comunicării continue cu cursanții
  • instrumente utile realizării materialelor vizuale dedicate promovării

    COMUNITATE      

Proporția optimă de colaborare și suport

La înscrierea în program veți primi acces în platforma Learn@E-Campus, un spațiu colaborativ de lucru și învățare. Ce veți găsi aici:

  • resursele și materialele cursului pentru studiu și reamintire
  • spații dedicate discuției și colaborării cu colegii
  • suport din partea trainerului în perioada sesiunii de curs
  • știri, articole și evenimente ale comunității L&D E-Campus
  • MINDSET

  • CUNOȘTINȚE

  • PRACTICĂ

  • TEHNOLOGIE

  • COMUNITATE

  • perspectiva de marketer - ce putem împrumuta și ce ne poate fi de folos în activitatea de L&D?
  • concentrarea pe client - ce înseamnă în L&D?
  • rămânerea în contact permanent cu "clientul intern" și înțelegerea în profunzime a acestuia

Trainerul programului

Petre Bica - Senior Digital Learning Consultant

@ The Learning Distillery, Luxembourg

@ E-Campus, România

Peste 15 ani de experiență locală și internațională în designul și producția experiențelor de învățare digitale. A instruit mai bine de 2000 de profesioniști L&D în diferitele competențe de Digital Learning asociate rolului lor. Pasionat de tehnologie și inovație în modul în care oamenii învață. 


"Foarte probabil, dacă filmele artistice și experiențele de entertainment ar fi promovate precum sunt în acest moment programele de instruire din companii, lumea ar fi un loc foarte plictisitor. De ce nu am prelua aceste tehnici din industrii care le-au consacrat deja pentru a ne servi de ele în L&D?"

Petre Bica - Senior Digital Learning Consultant

@ The Learning Distillery, Luxembourg

@ E-Campus, România

Peste 15 ani de experiență locală și internațională în designul și producția experiențelor de învățare digitale. A instruit mai bine de 2000 de profesioniști L&D în diferitele competențe de Digital Learning asociate rolului lor. Pasionat de tehnologie și inovație în modul în care oamenii învață. 

"Foarte probabil, dacă filmele artistice și experiențele de entertainment ar fi promovate precum sunt programele de instruire din companii, lumea ar fi un loc foarte plictisitor. De ce nu am prelua aceste tehnici din industrii care le-au consacrat deja pentru a ne servi de ele în L&D?"

Costul programului


480 RON   / persoană

Un program open de formare, scurt, intensiv și accesibil. 

4 ore dispuse în 2 sesiuni online cu pauză între ele.

  • Instruire și suport - 4 ore
  • Cunoștințe, practici, instrumente
  • Materiale și resurse de învățare
  • Acces la platforma Learn@EC
  • Acces la comunitatea E-Campus

   URMĂTORUL CURS   

Miercuri, 8 mai 2024, 10.00 - 14.15

Open | Sesiune online | 4 ore | Nivel introductiv

119
DAYS
:
 
19
HOURS
:
 
30
MIN
:
 
31
SEC

You missed out!

Stai în contact cu noi

Abonează-te la fluxul nostru de știri și notificări pentru a afla primul de noile articole, proiecte, conținuturi video și evenimente.

>