HOME  >  LIBRĂRIE PROGRAME  >  MANAGEMENT

Prioritizarea

Un microprogram dedicat deprinderii diferitelor practici de prioritizare a sarcinilor și a agendei. Ce faci când pur și simplu ai prea multe de făcut, când nivelul de încărcare al jobului este foarte ridicat? Această experiență de învățare te va ajuta să provoci modul în care te raportezi în prezent la resursa ta de timp, să alegi și să folosești tehnicile potrivite situației specifice.

#productivity

4 module, 3 instrumente

3 exerciții, testare și forum

10 EUR + TVA / pers. / 3 luni

Public țintă și obiective

Toți angajații companiei, indiferent de rolul și atribuțiunile lor zilnice.

În funcție de modulele parcurse din acest program, de timpul alocat lor și de asistența avută la dispoziție, participanții vor deprinde următoarele:

  • vor dobândi o perspectivă operațională asupra timpului și organizării lui 
  • vor deprinde lucrul cu criteriile matricei Importanță - Urgență
  • vor deprinde lucrul cu principiul valorii adăugate în prioritizarea sarcinilor 
  • vor deprinde lucrul cu o metodă de implicare a echipei în prioritizare

Toți angajații companiei, indiferent de rolul și atribuțiunile lor zilnice. În funcție de modulele parcurse din acest program, de timpul alocat lor și de asistența avută la dispoziție, participanții vor deprinde următoarele:

  • vor dobândi o perspectivă operațională asupra timpului și organizării lui 
  • vor deprinde lucrul cu criteriile matricei Importanță - Urgență
  • vor deprinde lucrul cu principiul valorii adăugate în prioritizarea sarcinilor 
  • vor deprinde lucrul cu o metodă de implicare a echipei în prioritizare

Conținut program

Conținutul programului este actualizat continuu în funcție de nevoile companiilor client și ale pieței. Puteți parcurge aici cea mai recentă versiune a sa. 

MINDSET

1. De ce trăim cu impresia că nu avem timp?

SKILLSET & TOOLSET

2. Matricea importanță - urgență

3. Prioritizarea după valoarea adăugată

4. Trecut - Prezent - Viitor

CASE STUDIES

Studii de caz și situații diverse specifice industriilor

Bune practici și interviuri cu experți și practicieni

Conținutul programului este actualizat continuu în funcție de nevoile companiilor client și ale pieței. Puteți parcurge aici cea mai recentă versiune a sa. 

MINDSET

1. De ce trăim cu impresia că nu avem timp?

SKILLSET & TOOLSET

2. Matricea importanță - urgență

3. Prioritizarea după valoarea adăugată

4. Trecut - Prezent - Viitor

CASE STUDIES

Studii de caz și situații diverse specifice industriilor

Bune practici și interviuri cu experți și practicieni

Pași și scenarii de parcurgere

1.

ACCES

Participanții vor primi pe email datele de acces în platforma Learn@. Se autentifică și își personalizează profilul.

2.

STUDIU

Vor parcurge filmele educaționale, resursele și exercițiile. Pot comunica și lucra în platformă cu ceilalți colegi de grupă.

3.

PRACTICĂ

Vor aplica pe propria lor situație în proiecte configurate și derulate în Learn@, individual și/sau colaborativ.

4.

ASISTENȚĂ

Parcurgere individuală sau în grupe, fără asistență sau asistată intern ori de către trainerii E-Campus.

>